Μετά από χρόνια βρίσκομαι ξανά μόνη.
Το δικό μου sex and the city όμως έχει άπειρα διλήμματα, ελάχιστο sex, 3 παραπανίσια κιλά και το μοναδικό ζευγάρι ψηλοτάκουνα κλεισμένο στην ντουλάπα, περιμένοντας καρτερικά τη στιγμή που θα φορεθεί (κάποιος θα φανταζόταν ότι μετά από 2 χρόνια θα είχε βρει τρόπο να αυτοπυρποληθεί, μαζί με το κουτί, σε ένδειξη διαμαρτυρίας!).
Και κάπου ανάμεσα σε μαθήματα μουσικής, εβδομαδιαίως ανανεούμενες υποσχέσεις για εγγραφή σε γυμναστήριο και σκληρές ανακαλύψεις σχετικά με τις σχέσεις και τη ζωή χωρίς, θα μοιράζομαι σκέψεις, λέξεις, και χαμόγελα. Παρέα να κάνουμε...
Ας το διασκεδάσουμε!